ΕΤΑΙΡΕΙΑ: BAKE HELLAS
ΚΛΑΔΟΣ: Παραγωγή Κατεψυγμένων Προϊόντων Αρτοποιϊας & Ζαχαροπλαστικής
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ADUS: Outsourcing Sales & Merchandising για Αλυσίδες Supermarkets


Η φιλοσοφία μας στην Bake Hellas συνίσταται στην επίτευξη Οικονομιών κλίμακας και στην δυνατότητα κλιμάκωσης των εμπορικών μας επιδόσεων. Στα πλαίσια της στρατηγικής μας επιλέξαμε τις υπηρεσίες της ADUS με στόχο την ενδυνάμωση ανάδειξης της ποιότητας των προϊόντων μας στην αγορά των supermarkets προς όφελος των Καταναλωτών που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.
Θάνος Λούσης, Sales Director, BAKEHELLAS SA

Η BAKEHELLAS SA δραστηριοποιείται από το 2001 στην παραγωγή κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής. Έχει προβεί σε σημαντικές επενδύσεις για την δημιουργία δύο σύγχρονων εγκαταστάσεων στο Σχηματάρι Βοιωτίας και αποτελεί την πιο εξειδικευμένη μονάδα παραγωγής προψημένων-κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων στην Ελλάδα. Στόχος όλων μας στην BAKEHELLAS είναι η κάλυψη των αναγκών των πελατών μας, προσφέροντας τους ποιοτική υπεροχή, προϊοντική διαφοροποίηση και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Οι Προκλήσεις της Bake Hellas

  • Η αποφυγή και μη επιβάρυνση του προϋπολογισμού σε πρόσθετες επενδύσεις σε εξοπλισμό Πληροφοριακών Συστημάτων (servers, tablets, software, παρελκόμενα) με σκοπό την υποβοήθηση των διεργασιών σχετικά με τις δραστηριότητες του Sales & Merchandising
  • Ανάγκη ενεργού παρουσίας με επισκέψεις στα σημεία πωλήσεων των αλυσίδων supermarkets σε ειδικές περιόδους αύξησης της ζήτησης ή για τον σκοπό της προώθησης νέων προϊόντων
  • Η συρρίκνωση του λειτουργικού κόστους για την επάνδρωση με έμπειρες ομάδες στο Sales & Merchandising για τα σημεία των Supermarkets σε πανελλαδική εμβέλεια.
  • Η δυνατότητα καθημερινής παραγωγής και οργάνωσης δεδομένων για την κατάσταση και επίδοση των προϊόντων στα σημεία πώλησης
  • Η δυνατότητα ικανοποίησης της καθημερινής ανάγκης αποτύπωσης με λεπτομέρεια των επιδόσεων του ανταγωνισμού.
  • Υιοθέτηση αποτελεσματικών πρακτικών για αναβάθμιση των δραστηριοτήτων Sales & Merchandising για την επίτευξη των στόχων στην προώθηση των προϊόντων.

Λύση της ADUS

  • Η έμπειρη ομάδα Sales & Merchandising της ADUS καθημερινά ενδυναμώνει την άμεση επικοινωνία και την συνεχή κερδοφορία των Πελατών μας.
  • Με την θέση σε λειτουργία της καινοτόμας λύσης Near Field Communication (NFC) λαμβάνει χώρα επί τόπου καταγραφή και μεταφορά χρηστικών δεδομένων σε κάθε επίσκεψη σημείου μέσω έξυπνων συσκευών, 
  • Παραγγελιοληψία και Ενέργειες Προώθησης μέσα στα Supermarkets,
  • Επαναδιάταξη προϊόντων και διευθέτηση παλαιών με νέα προϊόντα στο ράφι
  • Έλεγχος των διαθέσιμων προϊόντων στις αποθήκες των σημείων όπως και των νέων κωδικών προϊόντων μετά την διανομή,
  • Γεωγραφική κάλυψη, σε υψηλές πληθυσμιακά περιοχές και πόλεις

Τα Οφέλη για την BAKE HELLAS

  • Πιστή παρακολούθηση των οδηγιών από την ADUS σε συνεργασία με την Εμπορική Διεύθυνση της Bake Hellas, όπως των δεικτών απόδοσης και όλων των φάσεων προς τα επιθυμητά αποτελέσματα.
  • Αύξηση πωλήσεων και καθημερινή αποστολή δεδομένων, φωτογραφιών χώρου και συμβάντων που απαιτούν άμεση παρέμβαση για την ενίσχυση τους.
  • Μείωση κόστους σε επένδυση στους ακόλουθους τομείς: μεταφορικά μέσα, χώροι εργασίας,  μεταφορικά μέσα, κινητά τηλέφωνα, laptops, πρόσθετα έξοδα για κάλυψη των μετακινήσεων των ομάδων γεωγραφικά, κ.ά.
  • Δεν υπάρχει εκ μέρους της adus άλλος ενεργός πελάτης με ανταγωνιστική σειρά προϊόντων με εκείνα της Bake Hellas στην αγορά
  • Το μηνιαίο κόστος των υπηρεσιών τα adus παραμένει αμετάβλητο για οποιοδήποτε αριθμό κωδικών προϊόντων.
  • Η BAKE HELLAS διαπιστώνει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος εφόσον δεν απαιτείται να επενδύσει πόρους και χρόνο σε νέες προσλήψεις και εκπαίδευση προσωπικού για Sales & Merchandising.

 

Η αγορά μας ξεκίνησε από την μαζική εστίαση (HORECA). Με την εισαγωγή στις αλυσίδες, αυτό που ζητούσαμε σε μία συνεργασία για merchandising είναι η ποιότητα και το service. Με την ADUS μπορούμε να έχουμε άμεση πληροφόρηση (ήδη πριν λίγο παρέλαβα email με την κίνηση της χθεσινής ακολουθίας επισκέψεων) ώστε να συντονίσουμε κατάλληλα την κίνηση των προϊόντων μας τα οποία έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, όπως και να εναρμονίσουμε τους δύο τρόπους διανομής (Α) από τις κεντρικές αποθήκες μας και (Β) door-to-door. Η ADUS ενεργεί σαν να ήταν τα προϊόντα μας δικά της με συνέπεια και αφενός οι ομάδες των merchandisers αλλά και το back office μας κρατά συνεχώς ενήμερους με αξιόπιστες και εκμεταλλεύσιμες πληροφορίες.”
Ευάγγελος Παπανικολάου, Key Account Manager, BAKE HELLAS SA