Πώς κερδίζεται η μάχη ενός brand στο ράφι
«Υπάρχει η ψευδαίσθηση –ευτυχώς όχι από όλους– ότι η δουλειά στο σούπερ μάρκετ γίνεται μόνη της. Ότι επειδή έγινε μια συμφωνία στα κεντρικά, θα εκτελεστεί αυτόματα στο κατάστημα. Δεν ισχύει», επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής, co-CEO/Partner της ADUS.
Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2025
Η εικόνα με το μπακάλικο της γειτονιάς και τη μικρή ΕΒΓΑ έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων μετασχηματίζεται με ταχύτητα, οδηγώντας σε μεγαλύτερη συγκέντρωση και ενίσχυση των μεγάλων παικτών, ενώ ακόμη και τα convenience stores της γειτονιάς αποκτούν άλλη κλίμακα και λειτουργία.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη που έδωσε ο Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής στην Άννα Διανά και το mononews, πατώντας στην εικόνα ή στο www.mononews.gr