Τα tweens του σήμερα έχουν εξελιχθεί σε χρήστες smartphones, απολαμβάνουν εποχιακά Frappuccinos και με την ενασχόληση στο Instagram - όλα τα βιωματικά αξιοθέατα που συμβάλλουν στην επιτάχυνση της μόδας και των αγορών.


Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2019


 

Συνδυάστε το με την πιθανή αγοραστική τους δύναμη και αυτή η γενιά πρόκειται να αναμορφώσει το λιανικό εμπόριο σε κάθε κατηγορία, από το bras στο lip balm και τα ψημένα προϊόντα.

Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά από τα προϊόντα που γίνονται ενδιαφέροντα για τα tweens σήμερα είναι προϊόντα που πρόκειται να αγοράζουν για δεκαετίες. Μόνο για το λόγο αυτό, οι tweens πρέπει να είναι ένα ουσιαστικό κεφάλαιο στο playbook της λιανικής. Οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να προσαρμόζουν συνεχώς τις στρατηγικές τους ώστε να τις ταιριάζουν με την επόμενη γενιά καταναλωτών προς την οποία απευθύνονται.

Εδώ είναι πέντε βασικοί τρόποι με τους οποίους οι tweens αναδιαμορφώνουν το λιανικό εμπόριο:

1 Smartphones

Οι έμποροι λιανικής ανταγωνίζονται με τα smartphones. Τόσο απλό. Οι κινητές συσκευές αντιπροσωπεύουν το 41% ??της συνολικής διάρκειας της οθόνης για tweens, σύμφωνα με μια αναφορά του Common Sense Media. Με το να βιώνουν τα εκπαιδευτικά τους χρόνια μέσα από την οθόνη και τα φίλτρα των Instagram και Snapchat (στα smartphones τους), αναπτύσσουν ορέξεις για γρήγορη στροφή, προσαρμοσμένη δέσμευση, η οποία είναι επίσης κοινόχρηστη. Οι έμποροι προσπαθούν να είναι περισσότερο συναφείς σε αυτή την ικανότητα ανταλλαγής εμπειριών μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Η ιδέα του Macy’s One Below στο Μανχάταν, για παράδειγμα, προσφέρει σε νεαρές γυναίκες καταναλωτές μια μπάρα styling hair, τρισδιάστατα τυπωμένα αξεσουάρ και σταθμούς φόρτισης smartphone. Στόχος είναι τα άτομα ηλικίας 13 έως 22 ετών, εντούτοις, οι υπηρεσίες-διευκολύνσεις αυτές θα μπορούσαν εύκολα να επεκταθούν σε υποσχόμενα tweens μέσω περιορισμένων γεγονότων, όπως τα συμβαλλόμενα μέρη.

2 Το εμπορικό κέντρο είναι ξεπερασμένο

Τα εμπορικά κέντρα μπορεί να είναι μεγάλα και βαρετά πολλές φορές. Ωστόσο μερικές διαδραστικές οθόνες ή εικονικές εμπειρίες λιανικής πώλησης θα μπορούσαν να αποτυπώσουν τις φαντασιώσεις των νέων χωρίς να φέρνουν σε κίνδυνο την εξισορρόπηση φυσικής και ψηφιακής εμπειρίας. Εξετάστε το εξής: Η επισκεψιμότητα του εμπορικού κέντρου από τους εφήβους επισκέπτες μειώθηκε κατά 30% από το 2004 έως το 2014, σύμφωνα με την έκθεση του Piper Jaffray Cos, που δημοσιεύθηκε την άνοιξη του 2014. Περισσότεροι από τους 7.500 ερωτηθέντες κατά μέσο όρο κάνουν 29 ετήσιες επισκέψεις στα εμπορικά κέντρα, σε αντίθεση με 38 επισκέψεις το 2007. Εάν οι έμποροι λιανικής δεν μπορούν να συνδεθούν με tweens μέσω ψηφιακών εμπειριών, τότε θα χάνουν πωλήσεις από την αλλαγή κουλτούρας.

3 Είναι "brand-agnostic"

Οι Tweens, ιδιαίτερα τα κορίτσια, είναι στην ηλικία που αρχίζουν να δημιουργούν τη δική τους αίσθηση στυλ, η οποία επηρεάζεται από τα κοινωνικά μέσα και το διαδίκτυο.Ταυτόχρονα, καθιερώνουν ένα νέο lifestyle και θέλουν να το αντανακλούν μέσα από το δικό τους look. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τις τάσεις που δημιουργούν τα είδωλά τους παρά για το τι γράφει η ετικέτα. Αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνο για τις ιδιαίτερες αλυσίδες, αλλά αν μια βασική προσωπικότητα (όπως η Taylor Swift ή μια αδελφή της Kardashian) το φοράει, το κάνει ένα ασφαλές στοίχημα ότι και οι tweens θα εξαφανιστούν.

4 Είναι δύο αγορές

Οι Tweens, ιδιαίτερα οι γυναίκες tweens, έχουν ισχυρές απόψεις για το τι φορούν. Ωστόσο, συνήθως κάνουν αγορές με τις μητέρες τους, οι οποίες πρέπει να εγκρίνουν τις αγορές. Για να κερδίσουν και τις δύο οι λιανοπωλητές προσπαθούν να μεταφέρουν προϊόντα που πληρούν αυτό που θα ονομάσω μέτρια ωριμότητα - ένα μίγμα νεανικής συνάφειας και ηλικίας κατάλληλης πρακτικότητας. Επομένως, μην προσβάλλετε τον γονέα.

5 Δεν τους αρέσουν οι αποσπασματικές παραγγελίες

Σε μια εποχή που μπορούμε να προ-παραγγείλουμε το Caffe Americano από την εφαρμογή μας, η ανάγκη για ταχύτητα δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη. Οι ενήλικες βοηθούν να θέσουν τέτοιες προσδοκίες, αλλά οι tweens τείνουν να είναι πιο εντυπωσιακοί από τους γονείς τους, σημειώνοντας τρόπους με τους οποίους η εμπειρία λιανικής πώλησης μπορεί να είναι απρόσκοπτη για τους συνομηλίκους τους καθώς και για τους ίδιους. Μια πρόσφατη μελέτη του βρετανικού πολυκαταστήματος John Lewis, για παράδειγμα, αποκάλυψε ότι οι tweens θα ήθελαν να δουν πιο αποτελεσματική προεξόφληση καθώς και βοήθεια για τη μετάφραση των γλωσσών, η τελευταία θα μπορούσε να βοηθήσει τους παγκόσμιους επισκέπτες.

 

Ανεξάρτητα από το ποια κατηγορία προϊόντων ακολουθεί ο λιανοπωλητής, είναι σημαντικό να αναγνωρίζει τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς των μελών του και στη συνέχεια να προσαρμόζει τις μεθόδους εμπορευματοποίησης και marketing για να προσελκύσει την προσοχή τους. Τα tweens δεν διαφέρουν από άλλες κατηγορίες καταναλωτών της αγοράς, αλλά ο τρόπος που βλέπουν και βιώνουν τον κόσμο είναι διαφορετικός. Αναγνωρίζοντας ότι οι αγορές που πραγματοποιούν σήμερα μπορεί να επηρεάσουν τα ομόλογα που σχηματίζουν με τα εμπορικά σήματα για πολλά επόμενα χρόνια δεν είναι η πιο ουσιαστική γνώση. Αντίθετα, καταλαβαίνοντας ότι η προσέγγισή τους στα ψώνια θα μπορούσε να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του καταναλωτισμού που μπορεί να είναι στο μέλλον - θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι έμποροι λιανικής εμποδίζουν την πρόκληση.

Από απόψεως marketing, αυτό σημαίνει να προσκαλούν τους tweens να μοιραστούν τη συλλογική φωνή τους και να αναλύσουν τα δεδομένα των αγοραστών όχι μόνο για βασικές τάσεις αλλά και για αυτό που λείπει από την αγορά. Τι μπορεί να μάθει κανείς από τα αντικείμενα που δεν αγοράζουν οι αγοραστές ή από τις ώρες που δεν επισκέπτονται πλέον;

Μπορεί να προκαλεί έκπληξη το τι εννοούν οι ενέργειες ενός 10χρονου καταναλωτή, αλλά είναι πρακτική γνώση για μια συνεχώς εξελισσόμενη βιομηχανία όπως η λιανική.