Στόχος η άνοδος σε Αυστραλία και Δ. Αμερική - Ολοκλήρωσε επενδύσεις 2,5 εκατ. Ευρώ.


Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020


Τη Μογγολία και το Καζακστάν πρόσθεσε το 2019 στη λίστα των αγορών που δραστηριοποιείται η ΕΨΑ, ενώ οι εξαγωγές έχουν φτάσει στο 10% του συνολικού τζίρου, χάρη και στη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις. Όπως επισημαίνει η βιομηχανία των αναψυκτικών – που έχει παρουσία σε 32 χώρες –, οι χώρες με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι οι αραβικές, όπου σημειώνεται μεγάλη κατανάλωση αναψυκτικών. Η αγορά της Αμερικής κινήθηκε ανοδικά, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, ευκαιρίες υπάρχουν και στην Κίνα, «η οποία όμως είναι ιδιόμορφη αγορά, με μεγάλη αστάθεια».

Στόχος της ΕΨΑ για το 2020 είναι να κερδίσει την αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, καθώς και η άνοδος των πωλήσεων στην Αυστραλία, ως μία μεγάλη ήπειρος με εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, ενώ περιθώριο ανάπτυξης υπάρχει και στη δυτική πλευρά της Αμερικής.

Νέο αναψυκτικό πριν το καλοκαίρι

Η ΕΨΑ είναι έτοιμη να καλύψει ακόμα μεγαλύτερη ζήτηση, ακόμη και διπλάσια, έπειτα από την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, εντός του 2019. «Οι αρχικές δυσκολίες για την προσαρμογή στις αγορές του εξωτερικού έχουν πλέον ξεπεραστεί», όπως περιγράφει η εταιρεία. Σε ό,τι αφορά νέα λανσαρίσματα, η εταιρεία εξηγεί ότι η γκάμα

των προϊόντων της ΕΨΑ είναι μεγάλη και χρειάζεται αρκετή σκέψη για την είσοδο σε νέα κατηγορία προϊόντων. Ωστόσο, η βιομηχανία εργάζεται φέτος, ώστε πριν την καλοκαιρινή σεζόν να παρουσιάσει ένα νέο αναψυκτικό. Θυμίζουμε ότι το 2019 κυκλοφόρησε ξανά η κλασική ΕΨΑ Cola.

Πηγή:  FoodReporter (τεύχος #0225 20/02/2020)