Για εκρηκτική αύξηση πωλήσεων κάνουν λόγο στελέχη των εταιρειών


Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020


Έντονη κινητικότητα εμφανίζουν αυτές τις ημέρες τα online καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων, καθώς και το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, E-fresh.gr, όπως αναφέρουν τα στελέχη τους στο FOODReporter.

Χαρακτηριστικότερη περίπτωση είναι η αύξηση που παρουσιάζει η ζήτηση στο online κατάστημα της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, όπου όπως αναφέρει ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας, Διαμαντής Γραμματικόπουλος, το ποσοστό αύξησης ανέρχεται σε +400%.

Εταιρείες ενισχύουν τον στόλο και προσθέτουν νέα σημεία εξυπηρέτησης παραγγελιών Ταυτόχρονα, λόγω της μεγάλης ζήτησης που εμφανίζουν και οι τέσσερις επιχειρήσεις με τις οποίες μιλήσαμε, αναφέρουν ότι ενισχύουν το δυναμικό καθώς και τα σημεία διανομής τους, ενώ όπως είναι αναμενόμενο, αυξημένος είναι και ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προς τους καταναλωτές. Στη συνέχεια παραθέτουμε με αλφαβητική σειρά τι μας είπαν οι εκπρόσωποι των τεσσάρων επιχειρήσεων.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Εκτέλεση παραγγελιών σε τρεις εργάσιμες Όπως ανέφεραν πηγές της ΑΒ

Βασιλόπουλος, η αλυσίδα αυτή τη στιγμή παραδίδει τα προϊόντα της μέσω του online καναλιού σε τρεις ημέρες.  «Η κίνηση ήταν ούτως ή άλλως αυξημένη τον τελευταίο καιρό  από τότε που αναβαθμίσαμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ωστόσο η εξάπλωση του κορονοϊού έχει ενισχύσει ακόμα περισσότερο την κίνηση. Αυτή τη στιγμή οι παραδόσεις μας εκτελούνται εντός τριών εργάσιμων ημερών».

Ε-Fresh.gr: Παράδοση εντός πέντε ημερών

Από την πλευρά της η Ζήνα Μαυροειδή, managing director της E-fresh.gr, επισημαίνει ότι έχει ξεκινήσει μία πολύ έντονη ζήτηση τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. 

 «Η πρώτη εβδομάδα αυξημένης κίνησης καταγράφεται, πριν ανακοινωθεί η εκδήλωση των διαδοχικών κρουσμάτων στην Ιταλία.  Οι κατηγορίες που κινούνται  είναι αυτές των καθαριστικών και απολυμαντικών ειδών, αλλά και στον τομέα των τροφίμων τα όσπρια και τα ζυμαρικά.  Εμείς παραδίδουμε περίπου πέντε ημέρες μετά την παραγγελία των προϊόντων».

Όπως λέει, οι πωλήσεις είναι αυξημένες κατά 100%. «Είναι όλοι πολύ πιεσμένοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθότι δεν υφίσταται υποδομή αντιμετώπισης της κατάστασης. Από την πλευρά μας έχουμε τέσσερις φορές περισσότερους νέους πελάτες, σε σχέση με αυτούς που έμπαιναν και έκαναν παραγγελία πριν από έναν μήνα».

ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός:  Αύξηση έως και 400%

«Η online ζήτηση είναι εκρηκτική, όχι μόνο στις γνωστές κατηγορίες όπως απολυμαντικά και αντισηπτικά. Επίσης, κατηγορίες όπως παιδικές πάνες και παιδικές τροφές είναι μεταξύ αυτών που παρουσιάζουν ενισχυμένη ζήτηση», επισημαίνει ο διευθυντής μάρκετινγκ της ΑΝΕΔΗΚ, Διαμαντής Γραμματικόπουλος. 

 «Προσπαθούμε να πάρουμε μέτρα, ανοίγοντας κι άλλα slots παραδόσεων, για να δεχόμαστε περισσότερες παραγγελίες, ενώ εντάσσουμε και άλλα καταστήματα στην αλυσίδα των σημείων που μπορούν να εξυπηρετήσουν το online κατάστημα», προσθέτει.

Όπως αναφέρει επίσης, το χρονικό διάστημα των παραδόσεων ανέρχεται στις τέσσερις ημέρες, ενώ το ποσοστό πωλήσεων είναι αυξημένο κατά περίπου 400% σε σχέση με την συνηθισμένη κίνηση.

My Market: Διπλασιασμός της κίνησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Στις τρεις ημέρες πραγματοποιείται η παράδοση των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας My Market, όπως ανέφεραν πηγές κοντά στην εταιρεία, με τις οποίες μίλησε στο FOODReporter. 

Oι ίδιες πηγές κάνουν λόγο για διπλασιασμό της κίνησης, που θέτει υπό δοκιμή τα όρια των δυνατοτήτων ανταπόκρισης.

Γιώργος Λαμπίρης

Πηγή: FoodReporter Τεύχος #0241 16/3/2020