Δύο διαφορετικές στρατηγικές υιοθετεί η Starbucks στις δύο μεγαλύτερες αγορές της, τις ΗΠΑ και την Κίνα, με έναν κοινό στόχο: την αύξηση των πωλήσεων.


Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019


Ως προς τις ΗΠΑ, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Starbucks, Κέβιν Ρ. Τζόνσον, η εταιρεία εστιάζει σε τρεις πρωτοβουλίες: Επέκταση της εμπειρίας στα καταστήματα, καινοτομία στα ροφήματα και ανάπτυξη των ψηφιακών σχέσεων. «Έχουμε ισχυρά στοιχεία ότι η προσέγγισή μας αποδίδει, όπως φαίνεται από το γεγονός ότι βλέπουμε αύξηση της προσέλευσης σε όλα τα τμήματα της μέρας, και σχεδιάζουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό το μομέντουμ το ερχόμενο έτος», ανέφερε ο Κέβιν.

Όσον αφορά στην άλλη πλευρά, όπως σημείωσε: «Στην Κίνα, αυτό που βλέπουμε είναι ότι η καταναλωτική βάση στην Κίνα είναι πολύ πιο εξοικειωμένη ψηφιακά από οποιαδήποτε άλλη αγορά στον κόσμο. Αρκεί απλά να κοιτάξεις στο ποσοστό των πληρωμών που γίνονται στην ψηφιακή εφαρμογή μέσω Alipay ή WeChat Pay». Ο ίδιος επεσήμανε πως στην Κίνα τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης Starbucks Rewards αυξήθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τα 10 εκατομμύρια, ενώ επιπλέον η εταιρεία έχει λανσάρει και τις φωνητικές παραγγελίες στη χώρα. «Νομίζω ότι, αν και εστιάζουμε στα ίδια πράγματα, οι δύο αγορές είναι πολύ διαφορετικές», παρατήρησε ο Κέβιν Ρ. Τζόνσον.