Αντίστροφα μετρά το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την ενεργοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας «e-καταναλωτής» που θα επιτρέπει τη σύγκριση των τιμών για αγορές από τα σούπερ μάρκετ.


Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019


Όπως αναφέρουν πληροφορίες του FR, έως τέλος Νοεμβρίου, το αργότερο αρχές Δεκεμβρίου, το υπουργείο θα παρουσιάσει στο ευρύ κοινό την πλατφόρμα, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές, μέσα από αυτόματους υπολογισμούς για το κόστος του καλαθιού της επιλογής τους, να προμηθεύονται τα καθημερινά τους ψώνια στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Το υπουργείο θα επιχειρήσει να διαμορφώσει ένα νέο διαδραστικό πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των αλυσίδων, ώστε να ασκήσει πιέσεις για χαμηλότερες τιμές σε αγαθά καθημερινής ανάγκης. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, μέσω του «e-καταναλωτή»:- Αρχικά θα αναλύονται τιμολογιακά δεδομένα για 700 έως 1.000 κωδικούς αγαθών ευρείας κατανάλωσης, ενώ σε δεύτερο χρόνο ο αριθμός των προϊόντων θα ξεπεράσει τους 1.700.-

Οι υπολογισμοί τιμών, σε κάθε περίπτωση, θα αφορούν περισσότερα προϊόντα από αυτά που καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ.- Θα πραγματοποιούνται συγκρίσεις τιμών προκειμένου ο καταναλωτής να γνωρίζει ποιο σούπερ μάρκετ στην περιοχή του πουλά φθηνότερα τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει.- Οι πληροφορίες που θα φιλοξενούνται θα αφορούν και στις προσφορές ανά είδος που θα διενεργούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.- Θα δίδονται πληροφορίες και για τις τιμές βενζινών και πετρελαίων (στην πλατφόρμα θα «κουμπώσει» η βάση δεδομένων του υπουργείου για τα υγρά καύσιμα).- Παραγγελίες - αγορές προϊόντων δεν θα επιτρέπονται.