Οι Επιχειρήσεις Λιανικής δαπανούν σημαντικά κεφάλαια προσπαθώντας να κατανοήσουν πώς να ευχαριστήσουν τους Millennials, οι οποίοι αυξάνονται ως τωρινοί και μελλοντικοί δυνητικοί πελάτες σε μέγεθος. Αλλά ένας εμπειρογνώμονας λέει ότι αυτό είναι μια ανόητη στρατηγική.


Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017


Ο Γκουρού της Λιανικής Robin Lewis έγραψε ότι η συμπεριφορά & τα πρότυπα των δαπανών των Millennials είναι περισσότερο πρόβλημα παρά προοπτική για το Λιανεμπόριο. Η Αγορά είναι ήδη υπερ-κορεσμένη και αδύναμη στο επίπεδο της καταναλωτικής απόδοσης ειδικά από την γενιά των boomers. Οι Millennials επίσης διαθέτουν μικρά χρηματικά αποθέματα ως προς τους άλλους καταναλωτές, και διαφορετική συμπεριφορά που προδιαγράφει τα καταναλωτικά τους πρότυπα και προεκτείνεται στην ουσία της ζωής όπως την αντιλαμβάνονται και κάνουν πράξη. Αυτό είναι μια μεγάλη απειλή για τη λιανική πώληση.

Οι Millennials δεν εμφανίζονται σε πολλά καταστήματα, και έτσι τα εμπορικά κέντρα εγκαταλείπονται. Πλέον μπορούν να βρουν ό, τι θέλουν μέσα από τα έξυπνα τηλέφωνά τους. Μακροοικονομικά ο ανεπτυγμένος κόσμος γερνάει, και ο νεότερος δημογραφικά δεν είναι αρκετά μεγάλος για να αντικαταστήσει τον παλαιό, ο κόσμος βαδίζει στον δρόμο της ύφεσης, επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί νέοι άνθρωποι να καταναλώσουν, ενώ και η κατανάλωση αναπτύσσεται σε εναλλακτικά κανάλια. Γιατί λοιπόν οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να απευθύνονται στους Millennials; Η απλή απάντηση είναι ότι πάντα υπάρχει εμμονή με την νεολαία ως τους μελλοντικούς καταναλωτές Αλλά, όπως αναφέρει το BI Intelligence, η κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιτυχημένη Επιχείρηση Λιανικής.

Έτσι οι Επιχειρήσεις Λιανικής προσπαθούν να κατανοήσουν τους Millennials με σκοπό να τους καταστήσουν ενεργούς και κερδοφόρους καταναλωτές. Αυτό όμως είναι μάταιο.

Πρόσφατα, ο αναλυτής Sucharita Mulpuru της Forrester Research είπε στον Business Insider ότι ικανοποιώντας έφηβους και Millennials δεν αποτελεί την πιο έξυπνη κίνηση. Οι Millennials θα προτιμούσαν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε κινητά τηλέφωνα, ως επί το πλείστον. Επίσης η σε αργούς ρυθμούς εμπλοκή τους στην νοοτροπία της κλασσικής κατανάλωσης και η πενιχρή εισοδηματική τους κατάσταση δεν τους επιτρέπει να γίνουν οι νέες πηγές κερδοφορίας της Λιανικής Αγοράς.

Τότε γιατί οι έμποροι λιανικής πώλησης είναι τόσο παθιασμένοι με τους Millennials; "Αυτή η εμμονή με τη νεολαία," ανέφερε ο Mulpuru, χρονολογείται από πολύ παλιά, στην δεκαετία 1970, όπου το marketing σχεδίαζε την προσέγγιση στο καταναλωτικό κοινό με την πεποίθηση ότι η διαχρονική συμπεριφορά των καταναλωτών κατ’ αναλογία θα ήταν παρόμοια, οπότε το να κερδίσεις έναν πελάτη νωρίς ηλικιακά, θα είχε το πλεονέκτημα της διάρκειας. Ωστόσο η «διάρκεια» αποτελεί στις μέρες μας μία διαφορετική έννοια ως προς την κλίμακα και τους μηχανισμούς διατήρησης της.