Η Kroger ενώνει τις δυνάμεις της με την Microsoft για να βοηθήσει στη δημιουργία των παντοπωλείων του μέλλοντος και να ακολουθήσει αντίστοιχη πορεία με την Amazon και την Walmart.


Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2019


 

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν σύμπραξη, η οποία θα φέρει ψηφιακά ράφια, ετικέτες τιμών και διαφημίσεις σε δύο πιλοτικά καταστήματα στο Οχάιο και στην πολιτεία της Ουάσινγκτον, κοντά στα κεντρικά γραφεία κάθε εταιρείας.

Τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τους πελάτες και τους εργαζόμενους να περιηγούνται στα καταστήματα, εξοικονομώντας τον χρόνο αγορών και τα κόστη της Kroger.

Η Kroger συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Nuro, Ocado και η Walgreens καθώς επιδιώκει να επιταχύνει την παράδοση και παραλαβή στα παντοπωλεία της και να πειραματιστεί με ψηφιακά εργαλεία για να υποστηρίξει το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων.

Η αλυσίδα παντοπωλείων προσπαθεί να δώσει στους αγοραστές - που όλο και περισσότερο ψάχνουν και αγοράζουν τα πάντα, από ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης έως δημητριακά πρωινού σε απευθείας σύνδεση - περισσότερους λόγους για να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα.

Σύμφωνα με την τελευταία σύμπραξη με την Microsoft, οι πελάτες μπορούν πρώτα να δημιουργήσουν μια λίστα αγορών χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Kroger Scan, Bag, Go self-checkout. 

Στη συνέχεια, η εφαρμογή συνεργάζεται με λογισμικό και αισθητήρες πάνω σε cloud στο κατάστημα, για να τους καθοδηγήσει, καθώς ελέγχουν τα στοιχεία στη λίστα τους. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης ψάχνει για ζυμαρικά, η εφαρμογή θα κατευθύνει τον πελάτη στο σωστό διάδρομο. Καθώς ο πελάτης πλησιάζει στο διάδρομο και πλησιάζει τον τύπο ζυμαρικών που επέλεξε, ένα προσωπικό avatar - όπως μια μπανάνα ή ένα αβοκάντο - θα ανάψει που τους κατευθύνει στο ακριβές σημείο. Θα σαρώνουν το προϊόν για έλεγχο και το σύστημα θα καθοδηγήσει τον πελάτη στο επόμενο προϊόν της λίστας του.

«Η ιδέα της Kroger του πως αυτό που αποκαλείται «ψηφιακό» ταιριάζει με το κατάστημα για έναν αγοραστή τροφίμων είναι εξαιρετικά σημαντικό», δήλωσε ο Jason Goldberg, επικεφαλής της εμπορικής πρακτικής της SapientRazorfish. Πιστεύει ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να προσελκύσει πελάτες που θέλουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τρόφιμα που αγοράζουν, από πού προέρχεται και πώς να τα αποθηκεύσουν στα σπίτια τους.

Τα ράφια στα δύο εξελιγμένα καταστήματα θα φαίνονται πολύ διαφορετικά από τα παραδοσιακά καταστήματα.

Αντί για ετικέτες για τις τιμές και τις προσφορές, θα υπάρχουν ψηφιακές ενδείξεις. Αυτό δημιουργεί περιθώριο για την Kroger να πουλήσει διαφημιστικό χώρο σε μάρκες, οι οποίες θα μπορούσαν να προσφέρουν μια νέα ροή κέρδους στην επιχείρηση τροφίμων μικρού πειρθωρίου κέρδους.

Η ευελιξία της ενημέρωσης στο ψηφιακό ράφι θα βοηθήσει την Kroger να αλλάζει γρήγορα και με συνέπεια τις τιμές στα προϊόντα, όπως και να δημιουργήσει προσφορές, αντί να απασχολεί έναν εργαζόμενο ο οποίος κάνει τις αλλαγές με το χέρι. Ο κ. Kroger δήλωσε ότι θα ενισχύσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων, δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να εντοπίζουν γρήγορα τα προϊόντα από τις παραγγελίες προς την παραλαβή τους από τους πελάτες στα παντοπωλεία του.