Η ADUS Χορηγός στο 3ο Συνέδριο για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανικό εμπόριο που πραγματοποιήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 2018 το οποίο διοργάνωσε η Ναυτεμπορική. Το Συνέδριο ανέλυσε τη νέα πραγματικότητα και τις τάσεις του κλάδου.


Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2019


Το λιανεμπόριο είναι για πολλούς η «καρδιά» μιας οικονομίας: είναι ο δίαυλος διάθεσης των αγαθών και των υπηρεσιών στον τελικό καταναλωτή, μιλάει απευθείας μαζί του, προσφέρει θέσεις εργασίας διαφόρων επιπέδων, επηρεάζεται από κάθε μακροοικονομική αλλαγή στις αγορές. Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανατροπές έγιναν η νέα κανονικότητα, το λιανεμπόριο  προσπαθεί να προσαρμοστεί σ’ αυτή τη νέα κανονικότητα. Πρέπει να αποκρυπτογραφήσει τις μεταβολές στο προφίλ των καταναλωτών που αξιολογούν διαφορετικά τις προτεραιότητές τους, να μελετήσει τις συνήθειές τους όταν επισκέπτονται φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα, τις αλλαγές της γενικότερης ψυχολογίας και της αύρας των αγορών, να προσαρμοστεί στη μείωση του εισοδήματος χωρίς να μειώσει την ποιότητα, να δημιουργήσει «αισθήματα πάθους» για να εξασφαλίσει την πιστότητα των πελατών, να εκμεταλλευθεί το τσουνάμι των τεχνολογικών εξελίξεων.

Από τα βασικά ερωτήματα στο συνέδριο ήταν:

Είναι επαρκές για το retail μόνον με ένα πλήρες… facelift!

Είναι τα παραπάνω προβλήματα ακατόρθωτο να επιλυθούν ή απλώς δύσκολο;
Είναι πολύ νωρίς για τόσο μεγάλες αλλαγές ή είναι στην πραγματικότητα επιβεβλημένες;

Στο πλαίσιο του 3ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Facelift στο λιανεμπόριο», που διοργάνωσε η Ναυτεμπορική την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018, στο Royal Olympic Hotel (Αθήνα), έλαβαν μέρος Επιστήμονες, επιχειρηματίες, καταναλωτές, εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, όπου είχαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν πτυχές και απόψεις που μπορεί να συγκλίνουν ή και να αποκλίνουν, να διεξάγουν διάλογο με τους συμμετέχοντες, να τους μεταφέρουν τον σφυγμό της αγοράς και να καταθέσουν εμπειρίες και προβληματισμούς είτε για περαιτέρω σκέψη, είτε ως καλές πρακτικές.

Η θεματολογία του συνεδρίου αναπτύχθηκε σε 3 ενότητες:

Ενότητα 1η: Η επιστροφή στην ανάπτυξη διαφοροποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών.
Ενότητα 2η: Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν τα πάνω – κάτω στα συναλλακτικά ήθη.
Ενότητα 3η: Ο «χορός των επενδύσεων» στα logistics αναβαθμίζει τις δομές.

https://events.naftemporiki.gr/Retail2018/Schedule