«Μέχρι το τέλος του 2020 θα μιλάμε για τριπλασιασμό του τζίρου, ο οποίος αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. Ευρώ»


Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2020


«Το 2020 ξεκίνησε με μια ομαλή αυξητική τάση για το εγχώριο e-grocery της τάξεως του +29% στην εγχώρια αγορά, ενώ κορυφώθηκε τον Μάρτιο, όπου σημειώθηκε ακόμη και τετραπλασιασμός του τζίρου, γεγονός που δικαιολογείται εξαιτίας της έναρξης του πρώτου lockdown», ανέφερε η Μαίρη Κοκάλα, Business Support Associate της Convert Group και συνέχισε λέγοντας: «Από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο σημειώνεται μια σχετική σταθεροποίηση του τζίρου στο +175%, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές άρχισαν να εμπιστεύονται τα online σούπερ μάρκετ και επομένως οι αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού δεν αποτελεί μια παροδική τάση».

Εκτίναξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων σημειώθηκε και τον Νοέμβριο, οπότε ξεκίνησε η ισχύς και του δεύτερου lockdown, με την ανάπτυξη να πλησιάζει το εντυπωσιακό +307%. Σύμφωνα με την Convert Group, η αύξηση από τον Ιανουάριο μέχρι τον Νοέμβριο διαμορφώνεται στο +185%.

«Με βάση το συγκεκριμένο ρυθμό, μέχρι το τέλος του 2020 θα μιλάμε για τριπλασιασμό του τζίρου, ο οποίος αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ».

Οι κατηγορίες τροφίμων και πιο συγκεκριμένα τα κατεψυγμένα σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση, αλλά και άλλα είδη όπως τα γαλακτοκομικά, τα φρούτα και τα λαχανικά αναπτύχθηκαν, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές άρχισαν να εμπιστεύονται τα online σούπερ μάρκετ και σε προϊόντα που αρχικά ήταν περισσότερο διστακτικοί να τα αγοράσουν διαδικτυακά.

Ματίνα Χαρκοφτάκη

Online Grocery monthly Y-o-Y Sales Growth Rate

 

 

Q3 eGrocery Overview & Category Penetration

 

 

Πηγή: FOODReporter #0405/04-12-2020