Υπάρχει μια κατεστημένη αντίληψη ότι το Outsourcing επιτυγχάνεται με σημαντικό κόστος, ότι η επιχείρηση δεν θα έχει τον έλεγχο των αντίστοιχων δραστηριοτήτων, ότι είναι πιο ακριβό από την ανάπτυξη μιας εσωτερικής ομάδας και ότι είναι απλά ευκολότερο να το κάνουμε μόνοι μας. Ωστόσο, στον ευμετάβλητο τομέα της λιανικής, όπου οι καταναλωτικές δαπάνες επηρεάζονται από πολλούς εξωτερικούς παράγοντες εκτός του ελέγχου της εταιρείας, η ευελιξία, η αποδοτικότητα του κόστους και η διαφάνεια της εξωτερικής ανάθεσης ορισμένων λειτουργιών, όπως η εμπορία και το μάρκετινγκ πεδίου, μπορούν να αποφέρουν πολλά οφέλη.


Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2019


Μύθος 1: Η εξωτερική ανάθεση είναι μία ακριβή υπηρεσία

Ένας από τους πιο συνηθισμένους μύθους είναι ότι η εξωτερική ανάθεση προσωπικού στο χώρο του merchandising είναι δαπανηρή. Ωστόσο, πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν να δουν πέρα ??από το κόστος του οργανισμού, το οποίο περιλαμβάνει το έμμεσο κόστος εργασίας, όπως η υποστήριξη στο πεδίο εργασιών και την χρήση της τεχνολογίας. Εάν πραγματοποιηθεί μια οικονομική ανάλυση, οι εταιρείες εκπλήσσονται ευχάριστα από την εξοικονόμηση κόστους που αποκτάται από την εξωτερική ανάθεση, ειδικά για όσους προωθούν εποχιακά προϊόντα, καθώς η εξωτερική ανάθεση προσφέρει λύσεις που μπορούν να προσαρμοστούν και να κλιμακώνονται στις ανάγκες της εταιρείας.

Μύθος 2: : Μια outsourcing υπηρεσία δεν ευθυγραμμίζεται με το μοντέλο της επιχείρησης

Ακριβώς όπως ένας κατασκευαστής σαπουνιού γνωρίζει τα πάντα για την έρευνα, την ανάπτυξη και την παραγωγή σαπουνιού, μια εταιρεία λιανικής πώλησης εμπορευμάτων έχει ως βασική της λειτουργία να εξειδικεύεται στον κύκλο λιανικής πώλησης η οποία μπορεί να προσθέσει αξία σε διαφορετικά επίπεδα. Οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν εάν η επιχείρηση θα επωφεληθεί από την εστίαση των εσωτερικών πόρων της σε πράγματα όπως η ανάπτυξη προϊόντων και η ανάθεση συγκεκριμένων λειτουργιών σε ένα πάροχο marketing υπηρεσιών με δυνατότητα να ενεργοποιήσει μία ομάδα εμπειρογνωμόνων της για να βοηθήσει στην προώθηση των πωλήσεων.

Μύθος 3: : Οι πάροχοι outsourcing υπηρεσιών δεν θα αναπτύξουν ουσιαστικές σχέσεις με τους λιανοπωλητές

Όταν πρόκειται για το λιανικό εμπόριο, οι σχέσεις μπορούν να είναι ζωτικής σημασίας για να διαχειριστούμε ορθολογικά τα αποθέματα και τα ράφια των αλυσίδων. Οι ομάδες merchandising διαχειρίζονται πολλαπλές μάρκες, προγραμματίζοντας επισκέψεις πολλαπλών καταστημάτων και επικεντρώνονται στην προώθηση ισχυρών σχέσεων με το προσωπικό του καταστήματος σε όλα τα επίπεδα από τους διαχειριστές καταστημάτων έως τους αγοραστές κατηγοριών και τους διαχειριστές αποθηκών. Η αξία σε αυτό δεν μπορεί να υποτιμηθεί, σημειώνοντας ότι η μόχλευση σχέσεων μέσω μιας υπηρεσίας μπορεί πραγματικά να είναι ένα τεράστιο σημείο ενίσχυσης των πωλήσεων στο επίπεδο του outsourcing.

Μύθος 4: Οι εντός Επιχείρησης Ομάδες είναι αποτελεσματικότερες

Η αντίληψη ότι το προσωπικό του Παρόχου Outsourcing υπηρεσιών δεν εργάζεται τόσο σκληρά όσο μια εσωτερική ομάδα δεν μπορεί να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Μια καλή υπηρεσία έχει την υποχρέωση να είναι διαφανής και θα δώσει προτεραιότητα στην υπευθυνότητα και την αποτελεσματικότητα λόγω της επιθυμίας τους να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους. Οι εταιρείες που ανησυχούν για την υπευθυνότητα της ομάδας πρέπει να ελέγξουν ποιες παραμέτρους ο οργανισμός τοποθετεί στα χρονοδιαγράμματα του έργου και στις ενδεχόμενες αλλαγές στη σύνθεση προσωπικού.

Μύθος 5: Οι Επιχειρήσεις δεν εξετάζουν μακροπρόθεσμες στρατηγικές πωλήσεων

Τέλος, ένας από τους πιο πολύτιμους τρόπους με τους οποίους τα εμπορικά σήματα μπορούν να επωφεληθούν από την εξειδικευμένη προσήλωση στο marketing του λιανικού εμπορίου μέσω παρόχου outsourcing υπηρεσιών, είναι να ζητήσει από την Επιχείρηση να διατηρεί εύστοχα δεδομένα κατά την ανάπτυξη στρατηγικών πωλήσεων και marketing. Ετσι μπορούν σίγουρα να παρέχουν βραχυπρόθεσμες λύσεις γεμίζοντας τα κενά προσωπικού κατά τη διάρκεια εποχιακών περιόδων αιχμής (Χριστούγεννα), ενώ η εμπειρία τους προσδίδει μεγάλη αξία όταν καλούνται να δουλέψουν παράλληλα με τους πελάτες. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μπορεί να είναι η συνεργασία και η ευθυγράμμιση με τη μελλοντική λιανική στρατηγική ενός ή περισσοτέρων brands. Τα αναλυτικά στοιχεία που προέρχονται από τα reports από τα σημεία πώλησης μίας Επιχείρησης και τις αντίστοιχες παρατηρήσεις στο κατάστημα μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες και εμπεριστατωμένες για την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών πωλήσεων.

Με το λιανικό εμπόριο που είναι σήμερα ένας πολύ δύσκολος τομέας, είναι σημαντικό τα brands να χρησιμοποιούν τα παραπάνω εργαλεία με στόχο να βελτιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους και (αντίθετα με πολλούς μύθους της αγοράς) οι Πάροχοι marketing και Outsourcing υπηρεσιών αποτελούν ένα από τα κρίσιμα και αποτελεσματικά διαθέσιμα μέσα για επίτευξη στόχων. Με την πρόσβαση στην τεχνολογία, την εκτεταμένη εμπειρία και τη γνώση στο retail marketing, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να βοηθήσουν τα brands να επιτύχουν κορυφαίες επιδόσεις στο λιανικό εμπόριο.