Ζητείται Στέλεχος Εμπορικής Ανάπτυξης για πλήρη απασχόληση στα κεντρικά γραφεία στο Περιστέρι, Αθήνα.


Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2024


Η εταιρεία ADUS, με ταχεία και σταθερή ανάπτυξη από το 2009, αποτελεί σημείο αναφοράς εδώ και 15 χρόνια, παρέχοντας στις FMCG επιχειρήσεις εξειδικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους τομείς Πωλήσεων, Merchandising/Παραγγελιοληψίας και full in store promotions υπηρετώντας με επιτυχία το Business Model του “Outsourcing Commercial Services” σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης στον κλάδο των σουπερμάρκετ και του λιανικού εμπορίου τόσο στην Ελληνική όσο και στη Διεθνή Αγορά.

Με μεγάλη ομάδα εξειδικευμένων Εμπορικών στελεχών και ευρεία γεωγραφική κάλυψη σε περίπου 3000 σημεία, έχει καταφέρει να κερδίσει διαχρονικά την εμπιστοσύνη των πελατών με ποιότητα υπηρεσιών, παραγωγικότητα, ευελιξία και συνέπεια. Στο πλαίσιο αυτό διευρύνει συνεχώς το στελεχιακό και πωλησιακό δυναμικό.

Αναζητούμε

Στέλεχος Εμπορικής Ανάπτυξης

  

Τα καθήκοντα του περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Καταγράφει την αγορά και τους εν δυνάμει νέους πελάτες – στόχους, έχοντας μηνιαίους και ετήσιους στόχους
  • Προετοιμάζει τις παρουσιάσεις με τις υπηρεσίες μας και tailor made για τους πελάτες
  • Ορίζει τις συναντήσεις κατόπιν συνεννόησης με τους υπεύθυνους των δυνητικών πελατών και πραγματοποιεί επισκέψεις σε πελάτες εντός και εκτός Αττικής
  • Παρουσιάζει με στόχευση και πειθώ την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες της πανελλαδικά
  • Δημιουργεί / Προσαρμόζει και κατόπιν αποστέλλει τις σχετικές προτάσεις συνεργασίας και τις οικονομικές προσφορές στους πελάτες
  • Παρακολουθεί και πραγματοποιεί follow-up στους πελάτες έχοντας την ευθύνη έως ότου ολοκληρωθεί η συμφωνία
  • Αποτυπώνει σε τακτικό reporting προς την Διοίκηση την πορεία και τα αποτελέσματα της δουλειάς του
  • Αξιολογεί τακτικά τον όποιο ανταγωνισμό και προτείνει στρατηγικές και βελτιωτικές κινήσεις για την εταιρεία μας, με στόχο πάντα να είμαστε καλύτεροι και πληρέστεροι στην προσφορά των υπηρεσιών μας
  • Αναπτύσσει και καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πελάτες και την αγορά

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τουλάχιστον 5 έτη προϋπηρεσία σε Β2Β πωλήσεις
  • Εμπειρία στο οργανωμένο λιανεμπόριο αλυσίδων σούπερ μάρκετ, είναι ένα σημαντικό προσόν
  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ
  • Καλή γνώση χειρισμού H/Y
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης, διαπραγμάτευσης και επίλυσης προβλημάτων
  • Επιμονή με προσανατολισμό στην επίτευξη αποτελεσμάτων
  • Ικανότητα στην καλή επικοινωνία και την οικοδόμηση διαπροσωπικών σχέσεων
  • Επαγγελματική προσέγγιση, συμπεριφορά και ήθος

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πακέτο αποδοχών
  • Bonus βάση αποτελεσμάτων
  • Εταιρικό I.X.
  • Εταιρικό κινητό τηλέφωνο και φορητό H/Y
  • Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία με άριστο εργασιακό κλίμα