ADUS Newsletter Σεπτέμβριος 2018

Δεν βλέπετε το Newsletter σωστά; Δείτε:
https://www.adus.gr/el/newsletter.html?p=11

Αγαπητοί  αναγνώστες,

Η ADUS παρέχει υψηλού επιπέδου Υπηρεσίες Πωλήσεων προς τις Εταιρείες Παραγωγής και Εμπορίας FMCG προϊόντων, υιοθετώντας την στρατηγική Επιχειρηματικής Ανάπτυξης των πελατών της μέσω της εφαρμογής Outsourcing Model for Sales Growth.  Υπάρχει ανάγκη ορθής συμβουλευτικής προσέγγισης για να προσδιορίσετε ποια μέθοδος πώλησης, τακτικές πρόσβασης στην αγορά και απαιτούμενες δεξιότητες θα δημιουργήσουν επιτυχή εκπροσώπηση και πώληση των προϊόντων σας αποφέροντας τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Οι περισσότερες Επιχειρήσεις έχουν μια σημαντική εμπειρία ή ενίοτε κατεστημένη προτίμηση που προτείνει μια μέθοδο πώλησης σε σχέση με μια άλλη (inside sales vs. outside sales – lead generation vs. email campaigns, etc.). Ενσωματώνοντας αυτές τις προσαρμοσμένες κατάλληλα προτιμήσεις μέσα από την συμβουλευτική προσέγγιση διασφαλίζεται ότι οι επενδύσεις για επίτευξη των στόχων των πωλήσεων θα αποφέρει την καλύτερη δυνατή απόδοση επένδυσης (ROI).

Οι σύγχρονοι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς προϊόντων διαθέτοντας περισσότερες και λεπτομερέστερες από ποτέ πληροφορίες από τα πολλαπλά μέσα ενημερώσεις, τα πράγματα έχουν αλλάξει και η στρατηγική πωλήσεων μπορεί να χρειαστεί να αναθεωρηθεί για να συμβαδίσει με τα νέα δεδομένα. Πολλές φορές βλέπουμε πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο ή στρατηγική πωλήσεων για αρκετά χρόνια, αλλά έχουν αρχίσει να βλέπουν στασιμότητα στις διαδικασίες τους και δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί.

Υπάρχουν πολλοί σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αποφασίζετε σε ποια κατεύθυνση πρέπει να πάτε ή εάν μια στρατηγική πωλήσεων μπορεί και πρέπει να εξεταστεί για να ενσωματωθεί στα marketing πλάνα σας. Ενδεικτικά παράγοντες όπως

  • Το εύρος και το μέγεθος της αγοράς σας,
  • Το επίπεδο άμεσης στήριξης των εμπορικών δραστηριοτήτων,
  • Αναγνώριση εμπορικού σήματος,
  • Η πολυπλοκότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας,
  • Ο αριθμός των touch points που απαιτούνται για να κλείσετε μια συμφωνία,
  • Η ευκολία πρόσβασης στους decision makers,
  • Οι προσδοκίες των πελατών,
  • Οι πρακτικές πώλησης των ανταγωνιστών σας,

παίζουν ένα κρίσιμο ρόλο στην σύνθεση και τον σχεδιασμό μίας στρατηγικής πωλήσεων.

Η σωστή καθοδήγηση μπορεί να βοηθήσει αποφασιστικά τη λήψη αποφάσεων και μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες και επιλογές υποστήριξης για βιώσιμη ανάπτυξη.

Νέα & Εξελίξεις από την Ελλάδα στις FMCG Επιχειρήσεις

Brexit: Τα Supermarkets στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώνουν το μέγεθος των συσκευασιών τους και χρησιμοποιούν φθηνότερα συστατικά λόγω της αδυναμίας της λίρας, αναφέρει η Τράπεζα της Αγγλίας
Ο Οδικός Χάρτης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την Ανασύνθεση των τροφίμων
Η Ελληνική Επιχειρηματική Εξωστρέφεια μέσα από τις Εξαγωγές Τροφίμων

Διεθνή Νέα & Τάσεις στις FMCG Επιχειρήσεις

Supermarkets της Ευρωπαϊκής Ένωσης βασίζονται σε παιδιά να αξιολογούν με blind taste tests την μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα


Ακολουθήστε μας

Linkedin Facebook Youtube



DISCLAIMER
Το e-mail αυτό σας απεστάλλει διότι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση βρέθηκε καταχωρημένη στον κατάλογό μας. Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Newsletter της adus.gr, μπορείτε να διαγραφείτε

© adus.gr 2024


δ {accountaddress}