Αγαπητοί αναγνώστες,
Οι σημαντικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις του κλάδου FMCG για πετυχημένη πορεία στις εμπορικές επιδόσεις τους, απαιτούν την συνεκτίμηση των παραμέτρων που διαμορφώνουν τις συνθήκες στην εγχώρια αγορά. Αυτό συνεισφέρει στην διαμόρφωση της ορθής στρατηγικής, η οποία εκτός από την φύση και την συμπεριφορά των καταναλωτών προς τα προϊόντα για μία συγκεκριμένη εταιρεία FMCG, πρέπει να λαμβάνει υπόψη της και χρηματοοικονομικά στοιχεία, όπως και παράγοντες για ευέλικτη λειτουργία μέσα από κατάλληλες συνεργασίες.
Το μοντέλο outsourcing στο τομέα των υπηρεσιών πωλήσεων, merchandising, παραγγελιοληψίας, in-store promos, όπως και τοποθέτησης προϊόντων στα ράφια των αλυσίδων των supermarkets, συνιστά κομβικό στοιχείο για πραγματική ανάπτυξη, αλλά απαιτεί και προσεκτική προσέγγιση για να επιλεγεί ο κατάλληλος συνεργάτης ο οποίος θα οδηγήσει την εμπορική πορεία και θα υποστηρίξει επιχειρησιακά και πληροφοριακά τις επιχειρήσεις του κλάδου FMCG. Eίτε για ένα κωδικό προϊόντος ή για οποιοδήποτε αριθμό κωδικών προϊόντων του πελάτη, το μηνιαίο κόστος εάν συνεργαστείτε με την ADUS, είναι αμετάβλητο
Η δύναμη της ADUS βασίζεται στις εξατομικευμένες outsourcing υπηρεσίες μας με αποτέλεσμα το ποιοτικό όφελος και χρηματοοικονομικό κέρδος για τους πελάτες μας να είναι πολλαπλό:
- Αποκλειστικότητα συνεργασίας γιατί δεν αναλαμβάνουμε πελάτες με ανταγωνιστική γκάμα προϊόντων στην αγορά
- Το Μηνιαίο Κόστος των Υπηρεσιών μας είναι σταθερό. Δεν εξαρτάται από τα σημεία πώλησης ανά περιοχή ή τον αριθμό των κωδικών που μας έχει αναθέσει να διαχειριστούμε ο πελάτης
- Οι πελάτες μας δεν χρειάζεται πλέον να επιβαρύνονται με κόστη εύρεσης, αξιολόγησης, πρόσληψης και εκπαίδευσης αντίστοιχων στελεχών.
- Καθημερινή αναλυτική επικοινωνία μέσω tablets και internet των πεπραγμένων με πλήρη λεπτομέρεια με αποστολή δεδομένων και φωτογραφιών από κάθε σημείο ώστε ο κάθε πελάτης να έχει τη δυνατότητα να κάνει έγκαιρες παρεμβάσεις σχετικά με την απόδοση των πωλήσεων και των προωθητικών ενεργειών στα Supermarkets.
- Χαμηλό Κόστος Πωλήσεων σχετικά με το ύψος των Προσδοκώμενων Εσόδων λόγω της δυνατότητας κάλυψης οποιουδήποτε αριθμού από σημεία για κάθε αλυσίδα supermarket ανά προδιαγεγραμμένη περιοχή.
Υπάρχει πάντα μία διπλή ανάγνωση σε όλες τις προσεγγίσεις ,ωστόσο για τις επιχειρήσεις FMCG η τάση είναι στην προτίμηση του outsourcing στο τομέα πωλήσεων, merchandising και παραγγελιοληψίας ενώ συνδυάζει και τις υπόλοιπες υπηρεσίες μέσω των οποίων ενδυναμώνεται η διαδικασία πωλήσεων μέσα στα σημεία των αλυσίδων Λιανικής.
Θα χαρούμε να ακούσουμε τις εντυπώσεις και τα σχόλιά σας για το δεύτερο μας newsletter στο [email protected]
Μπορείτε να διαβάσετε το newsletter μας και στα Αγγλικά http://www.adus.gr/en/newsletter.html?p=3