ADUS Newsletter Μάιος 2019

Δεν βλέπετε το Newsletter σωστά; Δείτε:
https://www.adus.gr/el/newsletter.html?p=20

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες ανάπτυξης για ένα sales leader ή μία Επιχείρηση που μπορούν να κλιμακώσουν και επιταχύνουν τα έσοδα, να εξοικονομήσουν κόστος ή να αυξήσουν τις δομές και δυνατότητες της ομάδας πωλήσεων. Μια βιώσιμη και αποδεδειγμένη επιλογή είναι αυτή του outsourcing με την χρήση εξωτερικών συνεργατών πωλήσεων.

Είναι αλήθεια ότι το outsourcing μπορεί να αποφέρει θετικά εμπορικά αποτελέσματα. Ωστόσο, η διαδικασία μπορεί να μην εξελίσσεται ομαλά χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία και την ευθυγράμμιση των προσδοκιών και από τις δύο πλευρές. Οι προβληματισμοί στο επίπεδο του outsourcing φαίνονται παρακάτω:

  • Υπάρχουν πολλές εταιρείες outsourcing, αλλά ποιες έχουν τη δυνατότητα να επτύχουν ποσοστά πωλήσεων σύμφωνα με τα πλάνα και να παράγουν αποτελέσματα;
  • Πώς μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι επιλέγετε το σωστό Outsourcing σχήμα;
  • Πως η συνεργασία με έναν εξωτερικό προμηθευτή πωλήσεων (outsourcer) επηρεάζει πραγματικά την στρατηγική αλλά και τις καθημερινές λειτουργίες;
  • Όταν επιλεγεί ένας εξωτερικός συνεργάτης πωλήσεων, πώς μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τη σχέση;

Απαιτείται να εξεταστούν τα ακόλουθα προβλήματα και θέματα για να βεβαιωθεί ότι έχει γίνει η ορθή επιχειρηματικά επιλογή του outsourcer και των συναφών παρεχόμενων λύσεων στις πωλήσεις με συνοπτική διατύπωση:

  • Να δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση στις δυνατότητες παρά στο κόστος.
  • Να μην χαθούμε στη διαδικασία επιλογής ξοδεύοντας πολύτιμο χρόνο πριν ακόμα ξεκινήσει η ουσιαστική κοινή προσπάθεια.
  • Να υπάρχει εγγύηση ότι ο outsourcer θα διαδραματίζει ενεργό ρόλο στην εταιρική σχέση.
  • Να μην αναμένουμε άμεσα αποτελέσματα.
  • Να έχουμε διασφαλίσει ότι οι πωλήσεις και το marketing είναι ευθυγραμμισμένα.
  • Να απευθυνθούμε σε μία πραγματική επιχείρηση πωλήσεων.

Νέα & Εξελίξεις από την Ελλάδα στις FMCG Επιχειρήσεις

Η παράταση του Brexit απλά παρατείνει την αγωνία στην βιομηχανία και διανομή προϊόντων διατροφής
Outsourcing: οι πωλήσεις σας και πώς να παίξετε ενεργό ρόλο στην συνεργασία
Κινητικός ο Έλληνας καταναλωτής, αγοράζει τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης.

Διεθνή Νέα & Τάσεις στις FMCG Επιχειρήσεις

2019 Τάσεις στα Fast Moving Consumer Goods


Ακολουθήστε μας

Linkedin Facebook Youtube



DISCLAIMER
Το e-mail αυτό σας απεστάλλει διότι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση βρέθηκε καταχωρημένη στον κατάλογό μας. Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Newsletter της adus.gr, μπορείτε να διαγραφείτε

© adus.gr 2024


δ {accountaddress}