Χάρη στην τεχνολογία και τη συνεχή ροή των εξελίξεων, ειδικά στην αγορά του FMCG, ο τρόπος με τον οποίο πωλούνται τα προϊόντα αυτά σε όλο τον κύκλο της αγοράς εξελίσσεται με ταχύ ρυθμό. Για να είστε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, δείτε μερικές από τις κορυφαίες τάσεις για το 2019 στην αγορά FMCG.


Πέμπτη, 9 Μαΐου 2019


 

Η ευκολία είναι πάντα στο επίκεντρο των παραμέτρων επιλογής.

Με τους περισσότερους καταναλωτές να ζουν σε γρήγορους ρυθμούς, η ευκολία παραμένει το εστιακό σημείο γι ’αυτούς. Όταν πρόκειται για την προετοιμασία των γευμάτων, όσο πιο βολικό τόσο το καλύτερο, καθώς αυτή είναι συνήθως μια χρονοβόρα διαδικασία. Αυτό έχει οδηγήσει πολλές οικογένειες να κάνουν χρήση υπηρεσιών όπως οι Mr Delivery και Uber.

Όταν πρόκειται για αλυσίδες καταστημάτων, όλο και περισσότερα από αυτά προσφέρουν τώρα σε πελάτες συσκευασίες τροφίμων έτοιμων για γρήγορη προετοιμασία. Αυτά περιέχουν όλα τα συστατικά που χρειάζεστε για να φτιάξετε το γεύμα σας και έχουν προετοιμαστεί για εσάς. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να το βάλετε σε μια κατσαρόλα ή στο φούρνο. Αυτό μειώνει δραστικά τον χρόνο που οι καταναλωτές ξοδεύουν σε αγορές για τα μεμονωμένα συστατικά.

 

Περισσότεροι καταναλωτές γίνονται συνειδητοί στα θέματα υγιεινής διατροφής

Πέρασαν οι ημέρες κατά τις οποίες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνταν στην αγορά FMCG μπορούσαν να βγάλουν μεγάλες ποσότητες έτοιμων κατεψυγμένων γευμάτων. Οι καταναλωτές έχουν όλο και μεγαλύτερη επίγνωση του αντίκτυπου που έχουν οι επιλογές των τροφίμων τους όχι μόνο για τον εαυτό τους, αλλά και για το περιβάλλον. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι άνθρωποι να αναζητούν πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις στις τακτικές αγορές τους.

Τα προϊόντα που γίνονται πιο εύκολα διαθέσιμα για τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, μη αλλεργιογόνα συστατικά, χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, μειωμένο λίπος καθόλου ζάχαρη. Η ποικιλία των διαθέσιμων επιλογών αυξάνεται σε τακτική βάση, γεγονός που καθιστά τον πιο υγιεινό τρόπο ζωής πιο ελκυστικό καθώς προχωράει ώστε να καταστεί πιο βολικό για τους πελάτες.

 

Η εμπειρία (customer experience) είναι πλέον το παν στην αγορά 

Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στην αγορά FMCG συνειδητοποιούν γρήγορα ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται γρήγορα μία πλήρη συσκευασία. Άλλωστε η εστίαση έχει αλλάξει δεν είναι πλέον αποκλειστικά στο προϊόν, αλλά περισσότερο στην συνολική εμπειρία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να κάνουν μικρές βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν με τους πελάτες, πώς διεξάγεται η διαχείριση της κοινότητας και πώς μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών με τις προσφορές προϊόντων τους.

Οι κορυφαίες μάρκες επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο συσκευάζουν τα προϊόντα τους για να εκτελούν εκστρατείες με τις οποίες τοποθετούν ονόματα πελατών στα προϊόντα τους, στο πλαίσιο των εκστρατειών ενεργοποίησης της μάρκας. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί διαφημίσεις γύρω από το προϊόν, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο συζήτησης για να γνωρίσετε καλύτερα τους πελάτες σας. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες είναι πολύ πιο σημαντική από το παρελθόν.