ADUS Newsletter Απρίλιος 2018

Δεν βλέπετε το Newsletter σωστά; Δείτε:
https://www.adus.gr/el/newsletter.html?p=7

Αγαπητοί  αναγνώστες,

 

Η ADUS παρέχει υψηλού επιπέδου Συμβουλευτικές Υπηρεσίες προς τις Εταιρείες Παραγωγής και Εμπορίας FMCG προϊόντων, παρέχοντας το κατάλληλο πλαίσιο στρατηγικής σταθμίζοντας τα δεδομένα που αφορούν στην Συμπεριφορά των Καταναλωτών, με σκοπό να σχεδιαστεί και προσεγγιστεί η αγορά-στόχος (αλυσίδες supermarket, ειδικά σημεία, όπως delicatessen ή μικρή λιανική). Έτσι τα προϊόντα τους μπορούν να γίνουν προσπελάσιμα από την σωστή πελατειακή βάση ώστε να δημιουργηθεί βιώσιμο, συνεχές και αναπτυσσόμενο εμπορικό αποτέλεσμα και αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας. 

 

Η προσέγγιση της ADUS βασίζεται στην μεθοδολογία που υιοθετεί, η οποία κάνει ενδελεχή μελέτη της φύσης και των χαρακτηριστικών των προϊόντων σε σχέση με το positioning για κάθε εταιρεία FMCG που συνεργαζόμαστε διερευνώντας παράλληλα τους ουσιαστικούς παράγοντες επιτυχίας, και δημιουργούμε ένα Χαρτοφυλάκιο Προτεραιοτήτων και τον Οδικό Χάρτη ενεργειών κατάλληλα συνδεδεμένων με το επιθυμητό αποτέλεσμα.  Στην περίπτωση που η στόχευση είναι οι αλυσίδες supermarket, εφαρμόζουμε τις αρχές τοποθέτησης του προϊόντος στις βέλτιστες θέσεις στα ράφια  με βάση πάντα τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της ομάδας προϊόντων για την ορθή κατηγοριοποίηση τους. Η ADUS αναλαμβάνει την πλήρη εκπροσώπηση του Πελάτη για την συνολική επικοινωνία με τον Αγοραστή σε κάθε επίπεδο της Λιανικής Αγοράς με σκοπό την συμφωνία για στρατηγική τοποθέτηση του προϊόντος ή ομάδας προϊόντων του πελάτη προς επίτευξη των εμπορικών του στόχων. Μετά την φάση της τοποθέτησης, σαν επόμενο βήμα, η ADUS έχει τη δυνατότητα εφαρμογής του Outsourcing μοντέλου Sales, Merchandising, Ordering & In-Store Promos ενισχύοντας τη δυναμική αύξησης των πωλήσεων των συγκεκριμένων προϊόντων.

Νέα & Εξελίξεις από την Ελλάδα στις FMCG Επιχειρήσεις

ADUS – Νέες Συνεργασίες
Executive Business Event, Στη Βρετανική Πρεσβευτική Κατοικία , Αθήνα, Τετάρτη 23 Μαϊου 2018, στις 18:00
Το supermarket του μέλλοντος και άλλες τάσεις για το 2018 και πέρα

Διεθνή Νέα & Τάσεις στις FMCG Επιχειρήσεις

B2B Analytics μέσω Outsourcing Sales and Merchandising μοντέλου για τον κλάδο FMCG


Ακολουθήστε μας

Linkedin Facebook Youtube



DISCLAIMER
Το e-mail αυτό σας απεστάλλει διότι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση βρέθηκε καταχωρημένη στον κατάλογό μας. Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Newsletter της adus.gr, μπορείτε να διαγραφείτε

© adus.gr 2024


δ {accountaddress}