ADUS Newsletter Οκτώβριος 2018

Δεν βλέπετε το Newsletter σωστά; Δείτε:
https://www.adus.gr/el/newsletter.html?p=13

Αγαπητοί  αναγνώστες,

Οι εξαγωγές και η εξωστρέφεια συνιστούν μονόδρομο για την επιβίωση των ελληνικών επιχειρήσεων που έχουν εξαγώγιμα προϊόντα ή υπηρεσίες, ενώ συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση.

Η ανάληψη εξαγωγικής δραστηριότητας έχει γίνει σαφώς κατανοητή από την επιχειρηματική κοινότητα και αναμφισβήτητα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για την ίδια την επιχείρηση, όσο και για τα μακροοικονομικούς δείκτες της χώρας στην οποία η επιχείρηση λειτουργεί .

Μια επιχείρηση έχει ετοιμότητα για εξαγωγές όταν (α) διαθέτει απαιτούμενη παραγωγική δυναμικότητα, (β) απαιτούμενους πόρους και (γ) την σταθερή πολιτική των επιχειρηματιών στην ποιότητα, και την ανταγωνιστική τιμή σε κάθε αγορά-στόχο. 

Τα ουσιαστικά προαπαιτούμενα για στάθμιση ετοιμότητας για εξαγωγικές δραστηριότητες μπορούν συνοπτικά να παρατεθούν ως εξής:

1. ‘Εναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο με συγκεκριμένους κωδικούς

2. Εμπορικό σήμα κατοχυρωμένο για προϊόντα προς εξαγωγή, όπως και οι χώρες στις οποίες έχει κατατεθεί

3. Πιστοποιήσεις διασφάλισης ποιότητας και συσκευασίας HACCP (ISO 22000), ISO 9001, BRC Standards, IFS Standard

4. Διαδικτυακή παρουσία και έντυπο με την εταιρική παρουσίαση, των προϊόντων και συναφών λεπτομερειών, όπως συσκευασία σήμανση, κ.λπ.

5. Άμεση διαθεσιμότητα δειγμάτων των προιόντων προς δυνητικούς αγοραστές

6. Οργανωμένο τμήμα εξαγωγών ή συνεργασία με εταιρείες παροχής outsourcing services για την διαχείριση και πραγματοποίηση εξαγωγικών δραστηριοτήτων

7. Ιστορικό και αξιολόγηση προωθητικών δραστηριοτήτων για εξαγωγές, π.χ. συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις

9. Ιστορικό και αξιολόγηση εξαγωγών που έχετε πραγματοποιήσει

10. Μεθοδολογία και επιχειρησιακό σχέδιο για εξαγωγικές δραστηριότητες ανά συγκεκριμένη αγορά-στόχο

Νέα & Εξελίξεις από την Ελλάδα στις FMCG Επιχειρήσεις

Τα Supermarkets πιέζουν τους προμηθευτές να προετοιμάζονται για την περίπτωση που δεν εξελιχθεί ομαλά το Brexit (‘no deal’)
Social media και mobile ωθούν στο online σούπερ μάρκετ
Νέα δυνατότητα Παραγωγής σε νέες ποικιλίες μήλων μπορεί να φέρει η παραγωγή μηλίτη

Διεθνή Νέα & Τάσεις στις FMCG Επιχειρήσεις

Έσκασε η «φούσκα» στις πωλήσεις της prosecco στο Ηνωμένο Βασίλειο


Ακολουθήστε μας

Linkedin Facebook Youtube



DISCLAIMER
Το e-mail αυτό σας απεστάλλει διότι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση βρέθηκε καταχωρημένη στον κατάλογό μας. Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Newsletter της adus.gr, μπορείτε να διαγραφείτε

© adus.gr 2024


δ {accountaddress}