Η ADUS, διαγράφοντας από το 2009 συνεχή ανάπτυξη, παρέχει στις FMCG Επιχειρήσεις εξειδικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες σε θέματα που αφορούν στην προώθηση των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στον κλάδο των σουπερμάρκετ και λιανικής, στην Ελληνική και στην Διεθνή Αγορά.


Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2021


SALES ADMINISTRATION

Βασικές αρμοδιότητες:

  1. Επικοινωνία με πελάτες/πωλητές/καταστήματα, διαχείριση τηλεφώνου / φυσικής και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  2. Τήρηση και επεξεργασία αρχείου πελατών
  3. Καταχωρήσεις παραγγελιών και back office support 
  4. Προετοιμασία και συμμετοχή σε συναντήσεις

Προφίλ υποψηφίου:

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία 1 - 2 έτη σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και κατανόηση προγραμμάτων
  • Καλή γνώση MS Office – έμφαση στο excel
  • Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης χρόνου
  • Ικανότητα διαχείρισης παράλληλων καθηκόντων
  • Συνεργασία και ομαδικότητα
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια

Αποστείλατε βιογραφικό στην διεύθυνση [email protected] με θέμα SALES ADMINISTRATION